Cestovné kancelárie

Informačný systém pre cestovné kancelárie

Informačný systém ABRA prispôsobený špecifickým podmienkam podnikateľskej oblasti, je dodávaný ako Oborové riešenie. V ňom je systém prispôsobený špecifickým pracovným činnostiam a evidenciám pracovných procesov, zjednodušuje jeho administratívu, automatizuje tvorbu dokladov a súvisiacich záznamov, ponúka zodpovedajúce výstupné reporty. Vývoj každého riešenia je vykonávaný konzultáciami s odborníkmi a pracovníkmi z oboru, ktorí definujú systémové a funkčné nároky daného odvetvia.

Vybrané funkcie systému

  • Napojenie na rezervačné systémy (AMADEUS, SWISS…).
  • Sledovanie predajov podľa rôznych kritérií (destinácie, predajňa, obchodník…).
  • Spracovanie bankových avíz pri platbách platobnými kartami.
  • Sledovanie komunikácie s klientami, plánovanie schôdzok s klientami.
  • Evidencia dokumentácie k destináciám, klientom, konkrétnym zájazdom.
  • On-line prepojenie so vzdialenými pobočkami.
  • Príjem, zadávanie a sledovanie zákaziek v priebehu celého obchodného cyklu.
  • Elektronická komunikácia a výmena dát s dodávateľmi i odberateľmi (EDI, XML,…).
  • Komplexná podpora funkcionality čiarových kódov v celom systéme.
  • Podpora pokročilej správy dokumentov (evidencia elektronických dokumentov vo forme príloh k dokladom, firmám, skladovým kartám).
  • Vlastné integrované vývojové prostredie.
  • Manažérske nástroje na vyhodnocovanie ekonomických dát.
  • Prepracovaný systém schvaľovacích procesov.
  • Záznam zmien vykonávaných užívateľom v systéme, možnosť dohľadať vykonané zmeny podľa užívateľa, identifikácia konkrétneho PC a času.