CRM – Riadenie vzťahov so zákazníkmi

Základný popis

Pomáha využiť každú obchodnú príležitosť. Účinne aplikuje obchodné a marketingové stratégie, plánuje a riadi obchodné aktivity, eviduje dôležité informácie o klientoch, člení zákazníkov do záujmových, produktových alebo iných skupín. Ponúka technológiu „SolutionSelling“, vhodnú pre správu obchodných prípadov, ktorá zvyšuje produktivitu obchodných zástupcov. CRM (Riadenie vzťahov so zákazníkmi) je úzko prepojený s ostatnými modulmi systému, vďaka čomu integruje a predáva obchodné príležitosti k ďalšiemu zhodnoteniu. Ponúka funkcie pre jednotný systém plánovania činností obchodných zástupcov a ďalších pracovníkov, kapacitné využitie dopravných prostriedkov a pracovných pomôcok. K aktivitám evidovaným v module CRM je možné pripájať ľubovoľné doklady a naopak.

Prínosy pre užívateľa

  • komplexný prehľad a riadenie obchodných príležitostí
  • odhad budúcich tržieb a dopyt zákazníkov
  • plánovanie, riadenie a spätné vyhodnotenie činnosti obchodných zástupcov a marketingových aktivít
  • termínové plánovanie jednania so zákazníkmi a partnermi, s možnosťou nastavenia upozornenia
  • pridelenie obchodného prípadu zodpovednému riešiteľovi s možnosťou definície zastupiteľnosti
  • možnosť rozdelenia širšieho záberu CRM činností do prehľadných oblastí
  • integrácia informácií o doterajších zákazníkoch na jedno miesto, vrátane zmlúv a obchodných dokumentov
  • automatické oslovovanie cieľových skupín zákazníkov
  • vysoká miera prispôsobenia obchodnej stratégii a predávaným produktom

Funkcie a vlastnosti

  • využíva obchodné metodiky Pipe-line na smerovanie obchodného prípadu k predaju
  • evidencia a vyhodnotenie jednotlivých krokov obchodného alebo iného procesu
  • evidencia aktivít zákazníkov alebo vlastných pracovníkov
  • väzba aktivít s ktorýmkoľvek dokladom v systéme
  • segmentácia zákazníkov a partnerov
  • priama spolupráca s agendou Call centrum
  • vyhodnotenie plánovaných a skutočne strávených časov na obchodných prípadoch a iných aktivitách
  • plánovanie a riadenie ľudských aj materiálnych zdrojov, s možnosťou elektronického riadenia a kontroly úloh
  • aplikácia hierarchie vedenia firmy pre prácu so zákazkami, obchodnými prípadmi, projektami a úlohami
  • sledovanie časového vyťaženia vlastných kapacít pracovníkov s upozornením na prípadné kolízie
  • synchronizácia aktivít s MS Outlook