Evidencia reklamácií a servisov

Systém pre evidenciu reklamácii je vhodný pre firmy, ktoré potrebujú mať prehľad v reklamáciách tovarov, ktoré predávajú. Pracuje so skladovými kartami a sériovými číslami, je teda zabezpečená neomylnosť pri zadávaní reklamácii. Je taktiež možné prehľadne sledovať, kedy zákazník tovar kúpil kedy a koľkokrát ho reklamoval, aká bola porucha atď.

AKO SYSTÉM PRE EVIDENCIU REKLAMÁCII FUNGUJE?

Celý systém je vytvorený v module CRM, ktorý predovšetkým slúži na riadenie vzťahu so zákazníkmi. V prvom kroku, kedy príde zákazník s reklamovaným tovarom vyberieme zákazníka z adresára firiem (môžme taktiež skontrolovať, či je reklamovaný tovar ešte v záruke. Následne z číselníka môžme tovar vyhľadať buď pomocou názvu, kódu skladovej karty, alebo pomocou sériového čísla. Ak zadáme sériové číslo – systém tovar vyhľadá a názov zadá automaticky. Pre ošetrenie prijímaného tovaru slúži pole príslušenstvo, do ktorého zadáme, v akom stave/balení zákazník tovar doniesol. V protokole je taktiež možné pripojiť fotku tovaru. Napokon vyplníme popis poruchy, kde uvedieme závadu reklamovaného tovaru.

Systém ABRA pracuje s tvorbou tlačových zostáv. Tak je zabezpečené vytvorenie tlačovej zostavy (reklamačného protokolu) presne podľa požiadaviek zákazníka.

V ďalšom kroku je odovzdanie reklamačného protokolu zamestnancovi, ktorý ma na starosti vybavovanie reklamácii. Ten pri oprave zapíše do protokolu popis opravy a vyriešenia reklamácie. Ak tovar odchádza do iného servisného strediska je možné evidovať RMA potrebné pre sledovanie a evidenciu tovaru.

V poslednom kroku ostáva odovzdať tovar zákazníkovi. Je taktiež možné zákazníka upozorniť automaticky prostredníctvom E-mailu, kedy jeho reklamácia bola vybavená, prípadne stav vybavovania reklamácie. Zákazník pri preberaní podpisuje reklamačný protokol a odchádza s opraveným tovarom.

Evidencia reklamácií ABITec