Reklamné agentúry

Informačný systém pre reklamné agentúry

Informačný systém ABRA, prispôsobený špecifickým podmienkam podnikateľskej oblasti, je dodávaný ako Oborové riešenie. V ňom je systém prispôsobený špecifickým pracovným činnostiam a evidenciám pracovných procesov, zjednodušuje jeho administratívu, automatizuje tvorbu dokladov a súvisiacich záznamov, ponúka príslušné výstupné reporty. Vývoj každého oborového riešenia je vykonávaný konzultáciami s odborníkmi a pracovníkmi z oboru, ktorí definujú systémové a funkčné nároky daného odvetvia.

Vybrané funkcie systému

  • Evidencia zákaziek – ponuky k zákazkám, evidencia nákladových cien, objednávky k dodávateľom, objednávky od odberateľov, fakturácia…
  • Sledovanie čerpania rozpočtu schváleného pre danú zákazku.
  • Napojenie jednotlivých zákaziek na externú dokumentáciu.
  • Zdieľané kalendáre pre evidenciu kapacít.
  • Priame napojenie na účtovníctvo a ostatné finančné moduly.
  • Zadávanie a sledovanie vnútrofiremných aktivít a aktivít smerom k zákazníkom pomocou modulu CRM.
  • Evidencia klientov s neobmedzeným množstvom segmentačných kategórií, evidencia kontaktných osôb.
  • Príjem, zadávanie a sledovanie zákaziek v priebehu celého obchodno – výrobného cyklu.
  • Elektronická komunikácia a výmena dát s dodávateľmi aj odberateľmi (EDI, XML,…).
  • Komplexná podpora funkcionality čiarových kódov v celom systéme.
  • Podpora pokročilej správy dokumentov (evidencia elektronických dokumentov vo forme príloh k dokladom, firmám, skladovým kartám).
  • Vlastné integrované vývojové prostredie.
  • Manažérske nástroje na vyhodnocovanie ekonomických dát.
  • Prepracovaný systém schvaľovacích procesov.
  • Záznam zmien vykonaných užívateľmi v systéme, možnosť dohľadať vykonané zmeny podľa užívateľa, identifikácie konkrétneho PC a času.