Informačný systém pre cestovné kancelárie
Informačný systém ABRA prispôsobený špecifickým podmienkam podnikateľskej oblasti, je dodávaný ako Oborové riešenie. V ňom je systém prispôsobený špecifickým pracovným činnostiam a evidenciám pracovných procesov, zjednodušuje jeho administratívu, automatizuje tvorbu dokladov a súvisiacich záznamov, ponúka zodpovedajúce výstupné reporty. Vývoj každého riešenia je vykonávaný konzultáciami s odborníkmi a pracovníkmi z oboru, ktorí definujú systémové a funkčné nároky daného odvetvia.
Vybrané funkcie systému
- Napojenie na rezervačné systémy (AMADEUS, SWISS…).
- Sledovanie predajov podľa rôznych kritérií (destinácie, predajňa, obchodník…).
- Spracovanie bankových avíz pri platbách platobnými kartami.
- Sledovanie komunikácie s klientami, plánovanie schôdzok s klientami.
- Evidencia dokumentácie k destináciám, klientom, konkrétnym zájazdom.
- On-line prepojenie so vzdialenými pobočkami.
- Príjem, zadávanie a sledovanie zákaziek v priebehu celého obchodného cyklu.
- Elektronická komunikácia a výmena dát s dodávateľmi i odberateľmi (EDI, XML,…).
- Komplexná podpora funkcionality čiarových kódov v celom systéme.
- Podpora pokročilej správy dokumentov (evidencia elektronických dokumentov vo forme príloh k dokladom, firmám, skladovým kartám).
- Vlastné integrované vývojové prostredie.
- Manažérske nástroje na vyhodnocovanie ekonomických dát.
- Prepracovaný systém schvaľovacích procesov.
- Záznam zmien vykonávaných užívateľom v systéme, možnosť dohľadať vykonané zmeny podľa užívateľa, identifikácia konkrétneho PC a času.