Informačný systém pre notárske kancelárie
Informačný systém ABRA, prispôsobený špecifickým podmienkam podnikateľskej oblasti, je dodávaný ako Oborové riešenie. V ňom je systém prispôsobený špecifickým pracovným činnostiam a evidenciám pracovných procesov, zjednodušuje jeho administratívu, automatizuje tvorbu dokladov a súvisiacich záznamov, ponúka príslušné výstupné reporty. Vývoj každého oborového riešenia je vykonávaný konzultáciami s odborníkmi a pracovníkmi z oboru, ktorí definujú systémové a funkčné nároky daného odvetvia.
Vybrané funkcie systému
- Adresár (evidencia právnických a fyzických osôb, kontakty, telefóny, …)
- Registre (evidencia spisov N, D a ďalších, štatistika)
- Overovacie doložky (tlač doložky na etikety)
- Dokumenty (automatické predvyplnenie šablón vytvorených v MS Word)
- Pokladňa (automatické vytváranie a evidencia pokladničných príjmov a výdajov)
- Fakturácia (automatické vytváranie a evidencia faktúr vydaných, evidencia faktúr prijatých)
- Banka (komunikácia s bankovým klientom, užívateľ nemusí opisovať príkazy a výpisy)
- DPH (tlač aktuálnej verzie DPH priznania, podklady pre DPH priznanie)
- Daňová evidencia (peňažný denník, prehľad nákladov a tržieb)
- CRM (aktivity, prehľad aktivít, časový plán, evidencia úloh)
- Evidencia pošty (odoslaná a došlá pošta)
- Komunikácia (dokumenty, e-maily, odkazy, naplánované úlohy)
- Majetok (dlhodobý majetok, drobný majetok, odpisy)
- Mzdy a personalistika (zamestnanci, pracovné pomery, výpočty miezd, personalistika)
- Nákup (objednávky vydané, zálohové listy prijaté, faktúry prijaté)
- Reporty (prehľad pohľadávok a záväzkov, pokladničné príjmy, pokladničné výdaje)
- Upomienky (hromadné vystavenie upomienok dlžníkom)
- Kniha jázd (počet vozidiel nie je nijako obmedzený)