Informačný systém pre reklamné agentúry
Informačný systém ABRA, prispôsobený špecifickým podmienkam podnikateľskej oblasti, je dodávaný ako Oborové riešenie. V ňom je systém prispôsobený špecifickým pracovným činnostiam a evidenciám pracovných procesov, zjednodušuje jeho administratívu, automatizuje tvorbu dokladov a súvisiacich záznamov, ponúka príslušné výstupné reporty. Vývoj každého oborového riešenia je vykonávaný konzultáciami s odborníkmi a pracovníkmi z oboru, ktorí definujú systémové a funkčné nároky daného odvetvia.
Vybrané funkcie systému
- Evidencia zákaziek – ponuky k zákazkám, evidencia nákladových cien, objednávky k dodávateľom, objednávky od odberateľov, fakturácia…
- Sledovanie čerpania rozpočtu schváleného pre danú zákazku.
- Napojenie jednotlivých zákaziek na externú dokumentáciu.
- Zdieľané kalendáre pre evidenciu kapacít.
- Priame napojenie na účtovníctvo a ostatné finančné moduly.
- Zadávanie a sledovanie vnútrofiremných aktivít a aktivít smerom k zákazníkom pomocou modulu CRM.
- Evidencia klientov s neobmedzeným množstvom segmentačných kategórií, evidencia kontaktných osôb.
- Príjem, zadávanie a sledovanie zákaziek v priebehu celého obchodno – výrobného cyklu.
- Elektronická komunikácia a výmena dát s dodávateľmi aj odberateľmi (EDI, XML,…).
- Komplexná podpora funkcionality čiarových kódov v celom systéme.
- Podpora pokročilej správy dokumentov (evidencia elektronických dokumentov vo forme príloh k dokladom, firmám, skladovým kartám).
- Vlastné integrované vývojové prostredie.
- Manažérske nástroje na vyhodnocovanie ekonomických dát.
- Prepracovaný systém schvaľovacích procesov.
- Záznam zmien vykonaných užívateľmi v systéme, možnosť dohľadať vykonané zmeny podľa užívateľa, identifikácie konkrétneho PC a času.