REFERENCIE
- Slovenské Elektrárne a.s.
- LiV Elektra a.s.
- SILVIA spol. s.r.o.
- Pallmont s.r.o.
- ASSYX s.r.o.
- Základná škola Vrbové
- Obecný Úrad Chynorany
- AVE PARTY s.r.o.
- SLOVCARE s.r.o.
- RENTAL servis, s.r.o.
- CK AZAD s.r.o.
- MS Rental Services s.r.o.
- CORNiCO Company, s. r. o.
Prepracovaný systém požičovne určený pre spoločnosti, ako napríklad požičovne techniky a náradia, veľké vnútrofiremné požičovne, knižnice, videopožičovne, požičovne automobilov, požičovne šiat atď.
Pomocou software pre požičovne máte databázu položiek v skladovom hospodárstve a ich evidenciu, dohľadávanie požičaných produktov podľa názvu, kódu produktu alebo tiež podľa mena osoby, ktorá si produkt zapožičala. Reporty požičaných produktov, tlačové výstupy, podporu čiarových kódov. Evidenciu a sledovanie opráv náradia. Systém pre požičovne si nájde uplatnenie v rôznych oboroch.
Pre vnútrofiremné požičovne máme k dispozícii webový portál, kde si zamestnanci, ktorí si náradie požičiavajú vedia cez internetový prehliadač pozrieť, či je dané náradie voľné na požičanie, prípadne u koho je zapožičané a kedy bude k dispozícií. Takisto si vedia sledovať, kedy majú náradie priniesť na revíziu alebo opravu a k dispozícií sú takisto obrázky, popisy a dokumenty ako návody a manuály.
Čo hovoria naši zákazníci?
ASSYX, spol s.r.o. – Ing. Jana Žišková
Spoločnosť ASSYX, spol s.r.o. sa zaoberá komplexnou stavebnou činnosťou a potrebovali sme evidovať náradie na jednotlivých stavbách, ako aj sledovať a pripomínať revízia náradia, k čomu poslúžil software pre požičovne od spoločnosti ABITec. So softwarom sme veľmi spokojní. Máme presnú evidenciu náradia a materiálov na jednotlivých zákazkách a vieme tieto zákazky potom vyhodnocovať. Odkedy používame software pre požičovne od spoločnosti ABITec, vždy vieme dohľadať u ktorého zamestnanca sa náradie nachádza a takisto na ktorej stavbe sa práve používa, prípadne kto poškodil vrátené náradie.
LiV ELEKTRA a.s. – Roman Rybár – riaditeľ
Spoločnosť LiV ELEKTRA a.s. sa zaoberá vykonávaním opráv a elektromontážnych prác v priestoroch zákazníkov. Rastom našej spoločnosti sme potrebovali sprehľadniť evidenciu požičaného náradia u našich zamestnancov. Výborné nám k tomu poslúžil software pre požičovne od spoločnosti ABITec. Celý proces zavedenia vnútrofiremnej požičovne prebehol podľa našich predstáv. Naši pracovníci boli odborne zaškolení a my máme teraz presnú evidenciu nášho náradia a revízií.
SLOVCARE s.r.o. – Martin Klein – konateľ
Spoločnosť SLOVCARE s.r.o. sa zaoberá prenájmom zdravotníckych pomôcok a zariadení. Potrebovali sme evidovať jednotlivé prenájmy a zjednodušiť ich fakturáciu. So softwarom pre požičovne od spoločnosti ABITec sme veľmi spokojní. Prenájom a fakturácia je veľmi jednoduchá a reporty presné a prehľadné.
Pallmont s.r.o. – Pavel Švec – konateľ
Spoločnosť Pallmont s.r.o. prevádzkuje požičovňu náradia a techniky. Potrebovali sme evidovať všetko požičané náradie a našich zákazníkov. K tomu nám výborné slúži software pre požičovne od spoločnosti ABITec. Dal nám presne to, čo potrebujeme. Máme prehľad o všetkých zápožičkách, čo nám veľmi uľahčuje prácu. Sme veľmi spokojní.
Aby ste si vedeli lepšie predstaviť náš systém, spravili sme pre Vás krátku ukážku požičovne:
PRÍKLAD POŽIČOVNE TECHNIKY A NÁRADIA
Požičovňa náradia obsahuje všetky moduly potrebné k dokonalej evidencií zapožičiavania tovarových položiek. V systéme nájdete okrem modulov potrebných pri vedení požičovne aj ďalšie moduly, ktoré Vám prinesú jednotný systém do Vašej spoločnosti. V systéme môžete vytvárať ponuky, objednávky, faktúry. Evidovať kompletné skladové hospodárstvo, kde okrem požičiavania môžete tovar aj predávať, nakoľko k systému je možné pripojiť fiškálnu pokladňu. Pomocou homebankingových ovládačov môžete komunikovať s bankou a získať tak informácie o zaplatení Vašich faktúr. Oceníte sledovanie revízií a opráv náradia, ich pripomínanie, teda vieme dokonca nastaviť, aby Vám prišiel mail, alebo SMS, kedy má byť plánovaná revízia náradia. Máte možnosť sledovať Vaše zákazky a projekty - budete napríklad vidieť ktoré náradie máte na jednotlivých stavbách. Ak v systéme budete viesť aj účtovníctvo, získate plnohodnotný systém, kde budete mať všetko na jednom mieste. Nižšie Vám ukážeme, aké možnosti aplikácia obsahuje.
VYTVÁRANIE TOVAROVÝCH POLOŽIEK A VEDENIE SKLADOVÉHO HOSPODÁRSTVA
Keďže software pre požičovne je postavený na informačnom systéme ABRA, v jadre obsahuje prepracované skladové hospodárstvo. V systéme je možné evidovať ľubovoľný počet skladov a tým pádom aj ľubovoľný počet požičovní. V systéme okrem zapožičiavania je možné aj tovar predávať, buď cez maloobchodnú pokladňu, alebo cez faktúry. Každá tovarová položka môže mať preto nastavené viaceré ceny:
Evidencia skladových položiek je zobrazovaná aj v štrukturovanom stromovom zobrazení, teda môžeme tovar zaradiť do viacerých kategórií – buď podľa použitia, alebo výrobcu, alebo podobne:
Na každej skladovej karte môžeme vytvárať ľubovoľné položky. Každá firma má svoje špecifiká, ktoré potrebuje u tovarov evidovať, napr. rôzne evidenčné čísla, kategória používania, trieda ochrany a podobne. Ak nejaké položky v systéme nemáme, vieme ich na mieru do programu dopracovať, tak ako daný zákazník potrebuje:
Ku každej skladovej karte je možné pridať poznámku, v ktorej je možné uviesť rôzne špecifikácie a technické parametre tovaru. Výhodou je, že tieto údaje sa potom preberajú do iných častí systému. Napríklad pri vystavovaní zápožičného listu:
Rovnako ako poznámku je možné ku každej skladovej karte pridať ľubovoľný počet obrázkov, ktoré sa takisto prenášajú do rôznych tlačových zostáv v systéme:
PROCES ZAPOŽIČANIA A EVIDENCIA ZÁPOŽIČIEK
Proces zapožičania je veľmi jednoduchý. V systéme evidujeme databázu zákazníkov (firiem alebo osôb) na ktorých evidujeme zápožičky. Vyberieme zákazníka a zahájime proces zapožičania, pričom mi systém ponúkne iba skladové karty, ktoré je možné zapožičať (teda tie, ktoré majú nastavený príznak “Tovar na požičiavanie” a ktoré sú voľné na sklade:
Potom ako vyberieme produkty, vytlačíme Výpožičný list, kde sa premietnu všetky údaje evidované na skladových kartách, ktoré sú zapožičiavané:
K systému je možné pripojiť fiškálnu pokladňu cez ktorú sa budú tlačiť bločky. Systém sa preto opýta, či chcem vytlačiť aj pokladničný príjem:
Automaticky sa preberú skladové karty spolu s cenami do pokladničného príjmu:
Pri skladových kartách teraz v systéme vidím, u koho sú zapožičané a dokedy:
Rovnako pri detaile zákazníka je možné vidieť, ktoré karty má zapožičané a celú históriu zapožičaných produktov:
V systéme sa nachádzajú aj viaceré tlačové zostavy, ktoré sa dajú požiť pri rôznych reportoch a prehľadoch. Napríklad je možné vytlačiť (alebo zobraziť) report “História zápožičiek zákazníka”:
Pri skladových kartách je naopak možné vytlačiť report, ktoré skladové karty, kedy a komu boli zapožičané:
Proces vrátenia je rovnako jednoduchý. Zo zoznamu zákazníkov vyberieme zákazníka a vrátime položky na sklad, pričom systém automaticky dohľadá, ktoré produkty má zákazník aktuálne zapožičané. Je možné vrátiť všetky produkty, alebo iba niektoré (ostatné zostanú zapožičané):
WEBOVÝ PORTÁL PRE VNÚTROFIREMNÚ POŽIČOVŇU
Ukážka webového portálu pre vnútrofiremnú požičovňu, kde si zamestnanci na mobile môžu pozrieť informácie zo systému. Na webovom portáli funguje fulltextové vyhľadávanie, ktoré veľmi rýchlo dohľadá či už produkty podľa názvu, kódu, rôznych evidenčných čísiel a špecifikácií, alebo vyhľadá pracovníka a ukáže, ktoré náradia má momentálne zapožičané:
OZNAČOVANIE NÁRADIA POMOCOU ŠTÍTKOV
V rámci riešenia ponúkame aj jedinečnú identifikáciu náradia pomocou natlačených štítkov. Štítky sú špeciálne – plastové a vydržia extrémne podmienky, ktoré náradie na stavbe znáša. Na štítku môže byť vytlačený kód náradia, ako aj čiarový kód, ktorý potom výrazne urýchli evidenciu v systéme pri príjme a výdaji. Takisto na štítku môže byť vytlačený dátum poslednej vykonanej revízie a dátum najbližšej povinnej revízie.
AUTOMATICKÉ RIPOMIENKY
Náš systém pre požičovne dokáže automaticky pripomenúť formou SMS správy alebo mailu, keď sa blíži dátum revízie alebo koniec zápožičky. Potrebujete nastaviť čas pripomienky revízie mesiac dopredu, opäť týždeň pred dátumom revízie, a nakoniec v deň revízie? Chceli by ste po uplynutí dátumu revízie pripomienkovať revíziu zodpovednému zamestnancovi každý deň? Žiaden problém! Pre každý tovar môžete vytvoriť ľubovoľný počet pripomienok, časy pripomienok je možné ľubovoľne nastaviť pre každý tovar individuálne.
DALŠIE FUNKCIE POŽIČOVNE
- Sledovanie a plánovanie revízií a opráv náradia (alebo iných produktov, ktoré sa zapožičiavajú)
- Možnosť rezervácie tovaru
- Prispôsobenie tlačových zostáv zápožičiek
- Tlač zmlúv k zápožičkám
- Prijímanie záloh za zapožičanie tovaru a ich evidencia
- Prepojenie na fiškálnu pokladňu - tlač bločkov
- Evidencia ľubovoľných príloh – napríklad manuálom na používanie, prípadne revíznych protokolov
- Sledovanie zákaziek, projektov
- Možnosť prispôsobenia systému podľa Vašich požiadaviek
Zaujala Vás naša aplikácia POŽIČOVŇA NÁRADIA ? Dohodnite si s nami stretnutie, kde Vám aplikáciu odprezentujeme a prejdeme si Vaše ďalšie požiadavky.