Informačný systém pre špecializovaný maloobchod
Informačný systém ABRA, prispôsobený špecifickým podmienkam podnikateľskej oblasti, je dodávaný ako Oborové riešenie. V ňom je systém prispôsobený špecifickým pracovným činnostiam a evidenciám pracovných procesov, zjednodušuje jeho administratívu, automatizuje tvorbu dokladov a súvisiacich záznamov, ponúka príslušné výstupné reporty. Vývoj každého oborového riešenia je vykonávaný konzultáciami s odborníkmi a pracovníkmi z oboru, ktorí definujú systémové a funkčné nároky daného odvetvia.
Vybrané funkcie systému
- On-line prepojenie s e-shopom.
- Vernostné klientské programy.
- Prepracovaná cenotvorba.
- Monitoring predajnosti jednotlivých produktov (“ležiakov“).
- Riadenie a kontrola predajnej siete (stavu zásob, nevybavených objednávok).
- Príjem, zadávanie a sledovanie zakáziek v priebehu celého obchodno – výrobného cyklu.
- Elektronická komunikácia a výmena dát s dodávateľmi aj odberateľmi (EDI, XML,…).
- Komplexná podpora funkcionality čiarových kódov v celom systéme.
- Podpora pokročilej správy dokumentov (evidencia elektronických dokumentov vo forme príloh k dokladom, firmám, skladovým kartám).
- Vlastné integrované vývojové prostredie.
- Manažérske nástroje pre vyhodnocovanie ekonomických dát.
- Prepracovaný systém schvaľovacích procesov.
- Záznam zmien vykonaných užívateľmi v systéme, možnosť dohľadať vykonané zmeny podľa užívateľov, identifikácia konkrétneho PC a času.