Informačný systém pre obor správy a údržby ciest
Informačný systém ABRA, prispôsobený špecifickým podmienkam podnikateľskej oblasti, je dodávaný ako Oborové riešenie. V ňom je systém prispôsobený špecifickým pracovným činnostiam a evidenciám pracovných procesov, zjednodušuje jeho administratívu, automatizuje tvorbu dokladov a súvisiacich záznamov, ponúka príslušné výstupné reporty. Vývoj každého oborového riešenia je vykonávaný konzultáciami s odborníkmi a pracovníkmi z oboru, ktorí definujú systémové a funkčné nároky daného odvetvia.
Vybrané funkcie systému
- Systém je otvorený pre integráciu ďalších doplnkových agend potrebných pre prácu stredísk SÚC.
- Komunikácia medzi agendami stredísk, prevádzok a riaditeľstvom SÚC je zaistená pomocou dátových skladov a služieb internetu.
- Systém využíva systémové a databázové služby voľných a bezplatných distribúcií Linuxu a Firebirdu a nezvyšuje tak zriaďovacie náklady na operačné systémy serverov a databázové nástroje.
- Príjem, zadávanie a sledovanie zákaziek v priebehu celého obchodného cyklu.
- Elektronická komunikácia a výmena dát s dodávateľmi aj odberateľmi (EDI, XML,…).
- Komplexná podpora funkcionality čiarových kódov v celom systéme.
- Podpora pokročilej správy dokumentov (evidencia elektronických dokumentov vo forme príloh k dokladom, firmám, skladovým kartám).
- Vlastné integrované vývojové prostredie.
- Manažérske nástroje pre vyhodnocovanie ekonomických dát.
- Prepracovaný systém schvaľovacích procesov.
- Záznam zmien vykonaných užívateľmi v systéme, možnosť dohľadať vykonané zmeny podľa užívateľa, identifikácie konkrétneho PC a času.