Informačný systém pre veľkoobchodný predaj
Informačný systém ABRA, prispôsobený špecifickým podmienkam podnikateľskej oblasti, je dodávaný ako Oborové riešenie. V ňom je systém prispôsobený špecifickým pracovným činnostiam a evidenciám pracovných procesov, zjednodušuje jeho administratívu, automatizuje tvorbu dokladov a súvisiacich záznamov, ponúka príslušné výstupné reporty. Vývoj každého oborového riešenia je vykonávaný konzultáciami s odborníkmi a pracovníkmi z oboru, ktorí definujú systémové a funkčné nároky daného odvetvia.
Vybrané funkcie systému
- Elektronický obeh dokladov.
- Sledovanie a riadenie pohybu tovaru a materiálu.
- Možnosť hromadne fakturovať čiastkové dodávky a komplexne evidovať zákazky.
- Prehľadné sledovanie úhrady pohľadávok a kreditov odberateľov.
- Detailne prepracovaný systém tvorby cien a zliav.
- Možnosť automatickej tvorby objednávok na základe definovaných požiadaviek a prichádzajúcich objednávok.
- Prehľad dodávateľských cenníkov.
- Príjem, zadávanie a sledovanie zákaziek v priebehu celého obchodno – výrobného cyklu.
- Elektronická komunikácia a výmena dát s dodávateľmi aj odberateľmi (EDI, XML,…).
- Komplexná podpora funkcionality čiarových kódov v celom systéme.
- Podpora pokročilej správy dokumentov (evidencia elektronických dokumentov vo forme príloh k dokladom, firmám, skladovým kartám).
- Vlastné integrované vývojové prostredie.
- Manažérske nástroje na vyhodnocovanie ekonomických dát.
- Prepracovaný systém schvaľovacích procesov.
- Záznam zmien vykonaných užívateľmi v systéme, možnosť dohľadať vykonané zmeny podľa užívateľa, identifikácia konkrétneho PC a času.