Na Slovensku a v Českej republike existuje viacero informačných systémov a firemných software a pôsobí viacero spoločností, ktoré ich implementujú. Každá firma, ktorá potrebuje nový informačný systém tak stojí pred rozhodnutím “Ktorý je ten správny systém pre našu firmu?” V zásade má každá firma 3 možnosti ako nájsť vhodný systém pre ich potreby. Prvá možnosť je spraviť si vlastný prieskum ponúkaných riešení a vybrať si systém na základe informácií získaných z internetových stránok, prípadne referencií. Druhá možnosť je spraviť výberové konanie a prizvať do neho firmy, ktoré by mohli spĺňať kritéria spoločnosti. Tretia možnosť je osloviť konzultačnú spoločnosť, ktorá prvé 2 kroky spojí do jedného. Keď ste prišli na naše webové stránky, určite Vás zaujíma, v čom sme iní ako konkurenčné spoločnosti. Radi Vám ukážeme naše kľúčové vlastnosti, ktoré Vám pomôžu vo Vašom výbere.
Prispôsobenie systému na mieru podľa akýchkoľvek požiadaviek
Každá spoločnosť má individuálne požiadavky na informačný systém. Mnoho systémov sa nedá vôbec upravovať, alebo nedokážu upravovať systém jednoducho za chodu. Výhoda informačného systému ABRA je, že má k dispozícií nástroje pomocou ktorých sa dá do systému doprogramovať/rozšíriť akékoľvek požadované funkcie, pričom jadro systému zostáva zachované. Naša spoločnosť už mnohým klientom vytvorila riešenia na mieru – všetko ako nadstavby informačného systému ABRA. Klient tak získa jadro systému s plnohodnotnými funkciami, overené tisíckami inštalácií a tisíckami užívateľov spolu s nami doprogramovanými funkciami potrebnými pre danú spoločnosť. Niektoré z našich zákazkových aplikácií si môžete pozrieť v sekcii Zákazkové aplikácie.
Automatické a naplánované úlohy
Určite vo Vašej spoločnosti vykonávate mnoho úloh opakovane a pravidelne. Napríklad Vás určite pravidelne zaujíma zoznam nezaplatených faktúr, predaný tovar za danú pobočku alebo iné reporty. V informačnom systéme ABRA sa dajú akékoľvek pravidelné procesy zautomatizovať. Výsledkom môže byť, že prídete ráno do kancelárie a vo Vašom maile Vás bude čakať niekoľko reportov vybraných priamo z Vášho systému. Alebo pravidelne fakturujete zákazníkom dohodnuté služby? S našim informačným systémom môžete docieliť aj to, že prídete ráno do kancelárie a nájdete si vytlačené faktúry. Posielate pravidelne upomienky zákazníkom a zaberá Vám to množstvo času? Nastavte si automatické zasielanie upomienok mailom. Viac o riešení nájdete v sekcii Automatická fakturácia.
E-maily v systéme s automatickým spracovaním
Určite Vás niekedy napadlo – keby sme tak mohli mať kontrolu nad dôležitými e-mailmi. Určite sa Vám viackrát stalo, že Vám ochorel Váš zamestnanec a Vy ste potrebovali súrne pozrieť o čom komunikoval s Vašim klientom, aby ste vedeli pokračovať v komunikácii. V informačnom systéme ABRA je zakomponované aj odosielanie a prijímanie e-mailov. Už viac nebudete musieť ukladať faktúru do súboru na počítači a potom ju manuálne poslať zákazníkovi cez e-mailového klienta. Teraz ju odošlete priamo zo systému jedným klikom – nájde Vám firmu na ktorú je faktúra vystavené a ponúkne Vám osoby, ktoré pracujú v danej firme s ich e-mailovými adresami a Vy si len vyberiete, komu chcete e-mail odoslať. E-maily v systéme môžete aj automaticky spracovávať. Napríklad, ak vykonávate servisnú činnosť, môžete si založiť e-mail servis@vasafirma.sk a keď Vám zákazník pošle e-mail, automaticky sa vytvorí k nemu aktivita v systéme. Budete tak mať o všetkom prehľad. Navyše zákazníkovi príde naspäť odpoveď, že jeho požiadavka bola zapísaná do systému pod určitým poradovým číslom. Vždy keď niečo do systému zapíšete, jemu príde e-mail a vidí, že jeho problém riešite. Viac o tomto module nájdete v sekcii E-maily a komunikácia.
Prepojenie na internetový portál / e-shop
Informačný systém ABRA vieme prepojiť na internetový portál (B2B a B2C obchodovanie) alebo internetový obchod (e-shop). V podstate všetky informácie z informačného systému vieme zobrazovať na internete. Váš klient tak má možnosť po prihlásení vidieť všetky svoje faktúry, objednávky – môže mať nastavené individuálne ceny, zľavy. Po vytvorení objednávky sa objednávka naimportuje priamo do informačného systému, kde zase jedným klikom je možné vystaviť faktúru, ktorá sa následne zobrazí hneď na internetovom portály. Internetový portál vieme poskytnúť zvlášť aj ako riešenie pre obchodných zástupcov, ktorí si môžu cez štandardný internetový prehliadač zobraziť akékoľvek informácie z Vášho systému. Navyše sa obchodným zástupcom môžu nastaviť individuálne prístupové práva. Výhodou tohto riešenia je, že všetky Vaše dáta nie sú uložené na tablete, alebo smartfóne obchodného zástupcu, ale u Vás, čiže pri strate zariadenia nie je narušená Vaša bezpečnosť údajov.
V prípade internetového obchodu (e-shopu) spravujete celý chod priamo z informačného systému ABRA. To znamená v systéme vytvárate tovarové položky, priraďujete k nim obrázky, ceny, popis, pripájate prílohy, zaraďujete do menu. Následne sa všetky zmeny premietnu na internetovom obchodu. Na druhej strane, keď niekto z internetu vytvorí objednávku, tá Vám príde priamo do systému. Všetko tak máte na jednom mieste. Viac o e-shope nájdete v sekcii E-shop.
Import a export dát v ľubovoľnom formáte a prepojenie na externé aplikácie
Výhodou informačného systému ABRA je, že sa v ňom dajú definovať exporty do ľubovoľného formátu a na druhej strane importovať. Vieme tak prepojiť systém aj s externými aplikáciami alebo zariadeniami, čo mnoho systémov nedokáže.
DMS – Document Management System (Správa dokumentov v systéme)
Potrebujete v systéme evidovať zmluvy, dokumenty, manuály, pracovné postupy alebo iné prílohy? V informačnom systéme ABRA sa nachádza prepracovaná správa dokumentov. Ku každej firme napríklad môžete pripojiť zmluvy, dokumenty, fotky vo všetkých formátoch. Potrebujete k prijatej faktúre pripojiť naskenovaný originál? Žiadny problém, pripojíte ako .pdf súbor a môžete ju následne skontrolovať. Opäť platí zásada: VŠETKO NA JEDNOM MIESTE. Navyše celá správa je v štrukturovanom formáte (rozdelenie do kategórií) a takisto sa súbory môžu ukladať aj priamo na servery a následne v informačnom systéme zobrazovať obsah zložky na servery. Viac o tomto module nájdete v sekcii Dokumenty a prílohy
Tvorba ľubovoľných položiek, formulárov a číselníkov
Medzi najväčšie výhody informačného systému ABRA rozhodne patrí vytváranie ľubovoľných položiek, formulárov a číselníkov. V praxi to znamená, že pokiaľ potrebujete v systéme mať špecifické funkcie, bez zložitého programovania, vieme vytvoriť všetko to, čo potrebujete. A to všetko na užívateľskej úrovni! Obrovskou výhodou je, že všetky vlastné položky môžete potom v celom systéme používať, triediť v nich, vyhľadávať, zobrazovať v rôznych dokladoch. Potrebujete napríklad pri objednávke evidovať okrem klasických informácií aj špecifické? Napríklad dátum nakládky, dátum vykládky, ŠPZ auta, meno šoféra, počet paliet? Jednoducho si vytvoríte potrebné položky a môžete tieto informácie evidovať. Následne ich samozrejme môžete tlačiť aj v tlačovej zostave. Potrebujete evidovať pri tovarovej položke špecifické údaje? Vytvoríte si príslušné položky. Ako príklad Vám ukážeme, čo všetko má vytvorené jeden z našich zákazníkov:
Používanie obchodných prípadov, projektov, zákaziek, stredísk v celom systéme
Mnoho firiem potrebuje sledovať ziskovosť a nákladovosť, rozdelenú podľa oblastí. Ako príklad môžeme uviesť: Stavebná firma potrebuje informácie: Koľko získame na tejto zákazke. V danej zákazke potrebuje sledovať jednotlivé projekty (hrubá stavba, jednotlivé poschodia, doplnkové práce,…). Ďalej potrebuje vyhodnotiť jednotlivých stavbyvedúcich, prípadne externé firmy, ktoré sa na stavbe podieľajú. A toto všetko potrebuje evidovať na všetkých dokladoch (objednávkach, ponukách, faktúrach). Informačný systém ABRA vie toto všetko sledovať a vyhodnocovať.
Procesná tvorba dokladov (dokumentov)
Už sa Vám nikdy nestane, že by ste sa nevedeli orientovať vo Vašom systéme, alebo dohľadať ľubovoľný údaj. Všetky agendy a moduly sú previazané. Pri tvorbe jednotlivých dokladov je vždy zachovaná väzba, napríklad: Ponuka-Objednávka-Faktúra vydaná-Dodací list-Zaúčtovanie v účtovníctve. Alebo: Príjemka-Faktúra prijatá-Platobný príkaz-Zaúčtovanie v účtovníctve.
Prevádzka informačného systému v cloude
Mnohé firmy sa chcú odbremeniť od starostí o servery a infraštruktúru. My spolupracujeme s jednou z najväčších spoločností na Slovensku, ktorá je držiteľom medzinárodných certifikátov a ktorej služby používajú aj nadnárodné spoločnosti. Už ďalej nepotrebujete vlastného IT správcu, veľké vstupné náklady a časté problémy s infraštruktúrou. Iba si zapnete Váš notebook a venujete sa Vášmu podnikaniu.
Vzdielaná podpora užívateľov cez internet a školenia zadarmo
Pri kúpe informačného systému ABRA automaticky získavate vzdialenú podporu pri používaní systému a to dvoma spôsobmi. Online pripojením sa na Váš počítač / notebook, kde Vám náš konzultant vyriešiť Váš problém alebo telefonickou hot-line linkou. Zároveň získavate účasť na užívateľských školeniach na prácu so systémom zdarma. Prijali ste nového zamestnanca a chcete ho naučiť pracovať vo Vašom systéme? Pošlite ho k nám na školenie a my ho zadarmo vyškolíme!